Tellimustingimused

Aadressi ja transpordiviisi valik

  • Tellimusega edasi minnes palutakse Teil valida aadress kuhu lasete kauba saata.Vastavalt Teie asukohamaale kuvatakse Teile vastav saatmisviiside valik ja hinnad. Saate igal ajal aadresse juurde lisada ja muuta ning märgistada erinevad aadressid mugavate lühimärksõnadega ( nt. kodu, töö, välisriik jne)
  • Peale aadressi valikut võite tühja kommentaaride aknasse lisada märkmeid ja juhiseid, mis võivad olla kasulikud tellimuse teostamisel või kauba kohale toimetamisel.
  • Järgmisena saate valida sobiliku kauba kättetoimetamise viisi.

Maksmine

  • peale transpordiviisi ja kättetoimetamise aadressi sisestamist suunatakse Teid edasi makse teostamise juurde. Teil on võimalik tasuda läbi Maksekeskuse Swedpanga, LHV, Danske, Nordea ja SEB panga makselinkide kaudu või pangaülekandega arve alusel.
  • Kasutades valikut pangaülekanne, võite tasuda mistahes pangast. NB ! Pangaülekandega tasumisel läheb tellimuse täitmisega kauem aega kuna peame korduvalt laekumist kontrollima. Kui soovite tellimuse postitamist kiirendada, siis peale ülekande sooritamist saatke ülekande koopia meilile info@estplus.ee
  • Andmed ülekande tegemiseks on järgmised:

Estplus OÜ
LHV: IBAN: EE347700771001309440

  • Alates raha laekumise järgnevast tööpäevast kulub kauba tarneks, mis pole kohe laos, lähtuvalt toote kategooriast järgnevalt: Õhkrelvad: olenevalt tootjast 1-2 kuud, Politsei luba vajavad sportrelvad: olenevalt tootjast kuni 2 kuud. Lisavarustus, optika, laskmisriided 2 nädalat kuni 1 kuu.

Kauba tagastamine

  • Kliendil on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada -  14 päeva jooksul.
  • Kauba palume tagastada originaalpakendis, teavitades meid sellest eelnevalt e-maili teel (info@estplus.ee). Palun kirjutage meile tellimuse number, kauba nimetus ja ostuhind. Kui soovite, võite lisada tagastamise põhjuse. Võtame Teiega koheselt ühendust, et leppida kokku tagastuse vorm.
  • Raha tagastamine toimub kahe pangapäeva jooksul peale tagastatava kauba kontrollimist. Kanname Teie poolt tasutud summa samale arvelduskontole, millelt tasumine toimus.
  • NB ! Kauba tagastamise korral tuleb transpordifirma antud tsekk või arve alles hoida kuni pakk on meieni jõudnud. Kui pakk peaks mingil põhjusel teel kaduma minema, saab ostja tõendada paki saatmist ning me kontakteerume kullerfirmaga paki leidmiseks.
  • Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis. Ilma hinnasiltideta või juba avatud toodet ei ole võimalik tagastada. Kui Te pakki avades kahjustasite kogemata hinnasilti või pakendit, kehtib tagastamisel mõistlikkuse põhimõte. Võite võtta meiega ühendust ja proovime leida Teie probleemile rahuldava lahenduse.
  • Tagastamisele ei kuulu kliendi poolt saatekuluna makstud summa.

Müüja õigused ja kohustused

  • Müüja võib teha internetipoe ostujuhendis muudatusi ilma Ostjaid sellest eraldi teavitamata, muutes infot kodulehel.
  • Müüja võib tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud (vaata tellimustingimuste “maksmise” osa).
  • Kui mingil põhjusel on tellitud toode laost otsa saanud või muutnud võimatuks selle müümine, pakume Ostjale asemele samaväärset või paremat kaupa. Kui Ostja ei soovi valitud kaupa asendada, tagastame koheselt makstud raha.
  • Me ei vastuta tehniliste probleemide tõttu Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest. Tehniliste probleemide all on mõeldud Müüjast mitte olenevaid tegureid nagu näiteks internetiühenduse katkestused, serveri rikked jms.
  • Estplus OÜ ei vastuta tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest postiasutuse viivituse korral ja muudel meist mitte olenevatel põhjustel.
  • Käesolevates lepingutingimustes ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.