Tellimustingimused
Ettevõtte andmed
Müüja: Estplus OÜ
Registrikood: 10323260
Aadress: Jalaka tn 2a, Tartu 50113
LHV/IBAN: EE347700771001309440
E-post: info@estplus.ee
Telefon: +372 5667 2900
Tellimuse vormistamine ja kinnitus
E-poes tellimust esitades saadetakse sulle automaatne tellimuse kinnitus e-posti teel. Kinnitus sisaldab tellimuse ülevaadet, makseviisi ja tarneinfot. Tellimus loetakse sõlmituks hetkest, kui oled tasunud arve või teinud makse makselingi kaudu.
Hinnad ja lisakulud
Kõik hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kui kehtivad lisakulud (nt. transport, pakkimine vmt.), kuvatakse need enne tellimuse kinnitamist ostukorvis. Kampaania- või allahindlushindade puhul näidatakse ka varasemat hinda.
Maksmine
Maksmiseks saad valida sobiva meetodi:
– pangalingid (Swedbank, LHV, SEB, Coop Pank, jne).
– pangaülekanne arve alusel.
– järelmaks (ESTO, HOLM).
Pangaülekandega tasumisel võib tellimuse täitmine viibida kuni laekumise kinnitamiseni. Kiiremaks töötlemiseks võid saata maksekoopia e-postile info@estplus.ee.
Kauba kohaletoimetamine
Kauba saadame valitud aadressile ja tarnime kasutades valitud transpordiviisi. Tarneaeg oleneb toote saadavusest ja kategooriast:
– Laos olev kaup: 2–5 tööpäeva;
– Ettetellitavad tooted: sõltuvalt tootjast!
Kui tarne viibib meist mitteolenevatel põhjustel (nt. kullerfirma või tolliviivitused), teavitame sind sellest esimesel võimalusel.
Taganemisõigus ja kauba tagastamine
Sul on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemiseks saada e-kiri aadressile info@estplus.ee, kus on kirjas sinu nimi, tellimuse number ja soov taganeda.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui kaup oli vigane või vale. Raha tagastatakse samale kontole 5 tööpäeva jooksul pärast tagastatud kauba ülevaatamist.
Pretensioonid ja garantiid
Kui saadud kaup on vigane või ei vasta tellitule, võta meiega ühendust aadressil info@estplus.ee.
Tarbija saab esitada pretensiooni 2 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, millest esimese 6 kuu jooksul eeldatakse, et viga oli olemas juba ostuhetkel.
Kui tootel on tootjapoolne garantii, kehtivad lisaks ka selle tingimused.
Kaebuste ja vaidluste lahendamine
Kui sul tekib kaebus, kirjuta aadressile info@estplus.ee. Vastame 14 päeva jooksul. Kui lahendust ei leita, on sul õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (www.ttja.ee) või kasutada Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi (ec.europa.eu/odr).
Isikuandmete kaitse
Töötleme sinu isikuandmeid (nimi, aadress, e-post, telefon) tellimuse täitmiseks, kliendisuhtluseks ja seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks.
Andmeid jagatakse vaid vajalikes piirides (nt. kullerfirmadele ja makselahendustele).
Lisainfo: https://laskur.ee/privaatsuspoliitika/.
Lõppsätted
Kõik lepingud ja tellimused alluvad Eesti Vabariigi seadustele. Vaidlused lahendatakse kokkuleppel, ja kui see ei õnnestu, Eesti kohtu kaudu.
